מדיניות ביטולים
מדיניות ביטול עסקה – מרינדו בע"מ ח.פ 513636621
מסמך זה מסדיר את מדיניות ביטול העסקאות באתר מרינדו בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א–1981
לתקנות מכר מרחוק.
על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולערוך השוואה הן להזמנה והן לחשבונית
שתימסר לו בעת האספקה.
במקרה שתתגלה אי התאמה של המוצרים בעקבות הבדיקה הנ"ל,
או במקרה אחר של חוסר שביעות רצון מצד הלקוח לעניין המוצרים המסופקים,
על הלקוח להודיע על כך, למוקד שירות הלקוחות בתוך 24 שעות לאחר מועד האספקה.
מוקד שירות לקוחות יתאם עם הלקוח את ההשלמה/ההחלפה/ההחזרה של המוצר/ים ו/או את החיוב/הזיכוי הכספי של הלקוח, לפי העניין וככל שמתחייב על פי כל דין.
החזרת מוצרים אשר אינם פסידים (כאמור בסעיף 6) ניתן להחזיר תוך 14 יום מקבלתם באריזה המקורית ו/או בהתאם להוראות החוק.
לקוח רשאי לבטל הזמנה ביחס למשלוחי המוצרים באתר ו/או לשנות אותה לכל המאוחר
עד 24 שעות לפני מועד האספקה המתוכנן של ההזמנה.
ביטול/שינוי ההזמנה יכול להתבצע באתר או באמצעות מוקד שירות הלקוחות בטלפון ו/או באפליקציה.
מרינדו תהא רשאית לבטל הזמנה ובלבד שתמסור על כך ללקוח הודעה ביום שלפני לפני מועד האספקה.
בנוסף לאמור לעיל, הלקוח לא יהיה רשאי לבטל רכישה של מוצרים אלה:
א. טובין פסידים (בשר, עופות, קיצוב טרי, מוצרים הנשמרים בקירור ונקניקים)
ב. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
ג. טובין שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
יודגש כי זכות הלקוח להחזרת מוצר וזכות הלקוח לביטול הרכישה תהיינה אך ורק בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א - 1981, הוראות חוק המכר, התשכ"ח - 1968, ו/או בכפוף למדיניות מרינדו כפי שתהא מעת לעת.
ביצוע הזמנה ורכישה על ידי הלקוח במרינדו יכולה להתבצע הן באמצעות אתר האינטרנט, והן באמצעות האפליקציה.
למען הסר ספק יובהר כי האמור בתקנון זה בדבר רכישה באמצעות האינטרנט, יחול בשינויים המחויבים גם על הזמנה באמצעות אפליקציית "מרינדו" .
10. בעת הפניה למוקד שרות הלקוחות בדבר החזרת טובין יש לצרף:
א. צילום המוצר באריזתו המקורית
ב. צילום החשבונית/קבלה
ג. תיאור התקלה.
זיכויים והחזרים:
הזיכוי יינתן באמצעי התשלום שבו בוצעה העסקה.
זיכוי יבוצע רק לאחר בחינת המוצר ואישור כי מדובר בפגם או טעות אספקה.
החברה רשאית לדרוש איסוף שך המוצר הפגום מבית הלקוח כתנאי להחזר.
אי אספקת מוצר שהוזמן וחויב, הלקוח יקבל החזר מלא בגינו.
החברה רשאית לסרב לביטול עסקה במקרה של חשד לשימוש לרעה במדיניות הביטולים.
ביטול הרכישה אפשרי באמצעות פנייה למוקד שירות הלקוחות הטלפוני,
וזאת עד 14ימים מיום אספקת המוצר.
ניתן לבטל עסקה באחת מהדרכים הבאות: בטלפון למספר:04-9120182 ,
בדואר רשום לכתובת: מרינדו בע"מ קיבוץ עין גב 14940
בדואר אלקטרוני לכתובת marinado@marinado.co.il
דרך וואטסאפ: 0503993810.
החברה תשיב תוך זמן סביר במסגרת החוק ותבצע זיכוי/החלפה בהתאם לדין.